بهترین دمنوش لاغری

فهرست مطالب

بهترین-دمنوش-لاغری

یکی از بهترین روش ها برای لاغری در کنار تغذیه سالم و ورزش، می تواند استفاده از دمنوش های گیاهی باشد. استفاده از دمنوش های لاغری علاوه بر اینکه می تواند چربی ها را بسوزاند، با کم کردن اشتها نیز باعث کاهش وزن می شوند.

یکی از بهترین دمنوش ها برای کاهش سایز دور کمر و چربی سوزی ناحیه شکم، چای سبز می باشد. حال اگر چای سبز را با گیاهان دیگری که سوخت و ساز بدن را بالا می برند ترکیب کنیم، بهترین دمنوش لاغری را داریم. چای سبز و لیمو و همچنین چای سبز و نعناع ازجمله این ترکیبات می باشد.

شما می توانید انواع دمنوش را با بالاترین کیفیت  قیمت مناسب از فروشگاه خرید آنلاین دمنوش گیاهی هلثی روم تهیه کنید. برای اطلاع از انواع پک کادویی دمنوش با ما تماس بگیرید.

تماس: 09106509383

در ادامه بهترین ترکیبات دمنوش برای لاغری و تاثیر آن ها معرفی و بررسی شده است.

بهترین دمنوش لاغری شکم

توجه داشته باشید بدون رعایت کردن رژیم غذایی و نداشتن تحرک اصولی نمی توان فقط با دمنوش ها چربی های شکم و پهلو را از بین برد، همه این عوانل باید در کنار هم قرار بگیرند تا شما را به وزن ایده آلتان نزدیک کنند. در ادامه بهترین دمنوش برای لاغری شکم و پهلو معرفی شده است.

دمنوش چای سبز و علف لیمو برای لاغری

چای سبز به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان در کنار علف لیمو که خاصیت ضد باکتری و آرامش بخش را دارد می تواند یک ترکیب موثر برای لاغری باشد. دمنوش چای سبز و علف لیمو با افزایش متابولیسم سلول ها و افزایش سوخت و ساز بدن باعث چربی سوزی می شود.

خواص چای سبز و علف لیمو برای کاهش وزن

 پلی‌ فنل موجود در چای سبز برای افزایش آنتی اکسیداسیون بدن و بالا بردنِ سرعت سوخت‌ و ساز بدن را بیشتر کرده و با فعالیت های رادیکالی بدن جلوگیری می کند، در کنار استفاده از رژیم غذایی به کاهش وزن کمک می‌کند. یکی دیگر از خواص این نوشیدنی پرطرفدار این است که مصرف مداوم این دمنوش، کلسترول بد خون را نیز کاهش می‌دهد.

علف لیمو نیز با داشتن خاصیت آنتی باکتریال قوی و کاهش کلسترول بدن در کنار چای سبز می تواند سرعت چربی سوزی را افزایش دهد. همچنین این گیاه باعث کاهش نفخ معده به دلیل داشتن پروتئین و مواد معدنی سرشار می باشد.

خواص-چای-سبز-و-علف-لیمو-برای-کاهش-وزن

جلوگیری از انباشت چربی‌های مضر در بدن

افزایش سوخت و ساز بدن توسط چای سبز حدود 3 الی 4 درصد افزایش می یابد و در کنار علف لیمو این عدد می تواند تا 8 درصد افزایش یابد. استفاده از دمنوش چای سبز و لیمو در شب باعث می شود چربی سوزی و مصرف کالری که در شب انجام می شود افزایش یابد.

کاهش وزن

با افزایش میزان چربی سوزی و مصرف کالری ناشی از استفاده چای سبز و علف لیمو درنهایت کاهش وزن محسوسی را طی مدت زمان احساس می کنید. البته همانطور که گفته شد مصرف دمنوش باید درکنار ورزش و رژیم غذایی باشد.

ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدان

چای سبز با فعالیت های رادیکالی سلول ها مبارزه می کند و آنتی اکسیدان آن باعث کاهش نفخ و التهاب معده می شود. فعالیت مناسب روده و معده می تواند به کاهش وزن و چربی سوزی شکم و پهلو کمک کند.

دمنوش چای سبز و نعناع برای لاغری

استفاده مداوم از چای سبز و نعنا می تواند سلول های چربی شکم و پهلو شما را به حرکت دربیاورد و به تاثیر گذاری بیشتر ورزش شما کمک کند.

نعنا به عنوان سم زدای کبد عمل می کند و باعث بهبود عملکرد آن می شود، همانطور که می دانید کار کبد شکستن چربی ها و آزاد سازی کالری آن برای استفاده انرژی می باشد، بنابراین اگر کبد کار خود را به درستی انجام دهد سوخت و ساز بدن بهتر و سریع تر انمجام شده و باعث لاغری می شود.

نعنا در کنار چای سبز یک دمنوش اثر بخش برای لاغری می باشد. چای سبز با افزایش متابولیسم بدن و داشتن آنتی اکسیدان و نعنا با سم زدایی و کمک به فعالیت کبد می تواند بهترین راهکار برای آب کردن چربی های شکم و پهلو باشد.

چای سبز چربی های احشایی که بیشتر در ناحیه شکم ایجاد می شوند و باعث ایجاد مقاومت به انسولین می شوند را کاهش می دهد. پس با مصرف درست چای سبز می توانید خطر ایتلا به بیماری های قلبی و چاقی مزمن را کاهش دهید.

دمنوش-چای-سبز-و-نعناع-برای-لاغری

دمنوش ماچا

دمنوش ماچا یک دمنوش ژاپنی و منبع غنی از آنتی اکسیدان می باشد، درواقع ماچا چای سبز ژاپنی است که علاوه بر آب کردن چربی ها تاثیر فوق العاده ای بر پوست می گذارد. البته استفاده بیش از اندازه دمنوش ماچا تاثیر منفی بر سلامتی می گذارد.

دمنوش-ماچا

عوارض چای ماچا

این دمنوش در عین اینکه چربی های بدن را کم می کند، مانند چای دارای کافیین می باشد و استفاده بیش از اندازه آن باعث مشکل می شود همچنین طبع سرد ماچا می تواند تعادل بدن را برهم بزند. در ادامه عوارض مصرف چای ماچا بیان شده است:

  • کاهش جذب آهن
  • ایجاد مشکلات در دوران بارداری و شیردهی
  • ایجاد تهوع در صورت مصرف با معده خالی
  • ایجاد حساسیت به کافئین
  • بی‌خوابی
  • تپش قلب
  • سوزش معده

دمنوش لاغری جینسینگ

جینسینگ فاقد گلوتن و قد است که باعث می شود خود دمنوش کالری نداشته باشد در عین حال سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. از خواص این دمنوش برای لاغری می توان به:

  • کاهش اشتها
  • افزایش انرژی
  • کاهش احتباس آب در بدن
  • سوخت‌وساز کربوهیدرات‌ها
  • افزایش متابولیسم

دمنوش-لاغری-جینسینگ 

دمنوش لاغری قاصدک و نعناع

درمورد خاصیت های نعناع برای کاهش وزن صحبت شد، اینکه نعناع باعث بهبود عملکرد کبد شده و باعث می شود کبد به راحتی کار شکستن چربی و تبدیل آن به انرژی را انجام دهد. نعناع در کنار قاصدک طعم بسیار خوبی می دهد و باعث تنظیم اشتها می شود.

دمنوش-لاغری-قاصدک-و-نعناع 

دمنوش به لیمو

به‌لیمو دارای سازنده‌های آنتی اکسیدانی نظیر گرانول، نرول و وریاسکوزید می باشد و فنل های موجود در این گیاه به کاهش فعالیت های رادیکالی سلول ها و سم زدایی کمک فراوانی می کند، و در نهایت به کاهش چربی دور شکم کمک می کند.

افرادی که می خواهند درکنار ورزش منظم و رعایت رژیم غذایی مناسب، یک دمنوش اثر بخش را نیز داشته باشند دمنوش به لیمو می تواند یک گزینه مناسب باشد.

دمنوش-به-لیمو

دمنوش بابونه

بابونه یکی از گیاهان موثر برای کاهش اشتها و لاغری می باشد، همچنین یکی از خواص بسیار مفید آن برای لاغری درمان افسردگی و کاهش استرس می باشد. همانطور که می دانید استرس در بعضی افراد باعث مشکلات پرخوری و به عبارتی پرخوری عصبی می شود، استفاده از دمنوش بابونه می تواند آرامش را برای شما به همراه داشته باشد.

دمنوش-بابونه

کلام آخر

همانطور که احتملا تا به الان متوجه شده اید بهترین و موثر ترین دمنوش طبق تحقیقات علمی دمنوش چای سبز می باشد. همچنین می توان اثر بخشی آن را با گیاهان دارویی دیگر اصلاح و بیشتر کرد.

دمنوش چای سبز و نعناع و همچنین دمنوش چای سبز و علف لیمو بیشترین کمک را به کالری سوزی و آب شدن چربی شکم و پهلو می کند، پس این دمنوش ها بهترین دمنوش لاغری محسوب می شود. برای خرید انواع دمنوش می توانید به سایت هلثی روم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Similar educational articles

مقالات آموزشی مشابه